Asiakaspalvelumme yhteystiedot Sarastian aikana

 

Mikä on Sarastia?

KuntaPro ja Kunnan Taitoa yhdistyvät ja uusi yhtiö Sarastia Oy aloittaa toimintansa 1.5.2019. Sarastia kuvastaa kirkasta näkemystä ja uusinta osaamista. Sarastia-konserniin kuuluvat emoyhtiö Sarastia Oy:n lisäksi sijais- ja rekrytointipalveluja tarjoava Sarastia Rekry Oy sekä maksuvalvonnan ja perinnän palveluita tarjoava Sarastia Kuntaperintä Oy. Kolmas tytäryhtiö Onvire Oy palvelee niitä asiakkaita, jotka eivät ole Sarastian omistajia.

Sarastia-konsernissa teitä palvelee yli 850 asiantuntijaa, joista talous- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijoita on yhteensä yli 600. Toimipisteitä Sarastia-konsernilla on 18:lla paikkakunnalla. Olemme valtakunnallisesti paikallinen – haluamme olla jatkossakin lähellä asiakasta.

Mikä ei muutu?

Edelleen eTiski palvelee osoitteessa etiski@kuntapro.fi ja etiski@sarastia.fi, joista palvelupyynnöt ohjautuvat tikettijärjestelmäämme. Samoin kaikki muut palvelusähköpostimme tulevat säilymään samoina (kuntapro-päätteisistä osoitteista on uudelleenohjaus oikeaan asiakaspalvelukohteeseemme).

HR-aspa palvelee jatkossakin vanhoja sopimusasiakkaitamme asiakkaan käytössä olevilla yhteystiedoilla.

Asiakkaidemme vanhat toimintamallit säilyvät siis pääosin samoina.

Mitkä asiat muuttuvat asiakaspalvelussamme?

– Halutessasi asioida sähköisesti, voit tehdä palvelupyynnön sarastia.fi-verkkosivujemme kautta (sivut avautuvat 30.4.). Asiakaspalvelu on tarkoitettu kuntalaisten ja palkansaajien henkilökohtaisten asioiden hoitoon sekä yrityksille ja yhteistyökumppaneille. Valittavanasi on eri aiheisia sähköisiä lomakkeita. Osa yksityishenkilöille tarjottavista palveluista vaatii TUPAS-tunnistautumisen henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla. Palvelu on avoinna vuorokauden ympäri.

Sähköinen asiakaspalvelumme korvaa KuntaPron eTiski-palvelukanavan loppuvuoden 2019 aikana. Palvelusähköpostit etiski@kuntapro.fi ja etiski@sarastia.fi palvelevat KuntaPron vanhoja asiakkaita kuitenkin toistaiseksi normaaliin tapaan. Tulevista muutoksista tiedotamme asiakkaitamme myöhemmin.

Puhelimitse tavoitat asiakaspalvelijamme numerosta 020 6399 400 arkipäivisin klo 8-16. Puhelun aluksi valitaan joko talous-, palkka- tai käyttäjätunnushallinnan linja ja puhelu ohjautuu eteenpäin.

– Hämeenlinnan seudulliset työasemapalvelut tavoitat jatkossa numerosta 010 616 8166.

– Palvelemme myös chatin kautta osoitteessa sarastia.fi arkipäivisin klo 8-16. Asiakaspalvelu-chatin kautta voit kysyä neuvoa yleisiin palveluihimme ja asiointiin liittyviin kysymyksiin.

Esimerkkejä verkkosivujemme sähköisistä palvelupyynnöistä.

 

Miten käytän jatkossa KuntaPron pilvityöpöytää tai asiakassivusto Wäylää?

Näihin ei tule muutoksia 1.5. jälkeen, joten kirjautumisosoitteet ja -tunnuksesi säilyvät entisellään.

Mistä voin lukea uusimmat muutoksista ja fuusioon liittyvistä asioista keskitetysti?

Olemme koonneet tähän artikkeliin keskeisimpiä fuusion liittyviä kysymyksiä. Päivitämme artikkelia tarpeen mukaan.

Voit lukea fuusioon liittyvistä muista aiheista artikkeligalleriassamme osoitteessa https://kuntapro.fi/avainsana/fuusio/

Tervetuloa Sarastian asiakkaaksi 1.5.2019 alkaen!

Terveisin,

Tero Karinti
asiakkuusjohtaja
KuntaPro Oy