Hyvä asiakaspalvelu tunnetaan jatkossa KuntaPro eTiskinä

KuntaPron asiakaspalvelu kehittyy ja uudistuu ripeään tahtiin. Jatkossa asiakaspalvelu tunnetaan KuntaPro eTiskinä.

KuntaPron tuotantoympäristöjen vakioiminen vähentää järjestelmien määrää ja asiakaskohtaista räätälöintiä. Tämä mahdollistaa osaamisen syventämisen ja laajentamisen, mikä näkyy asiakkaalle ammattitaitoisempana palveluna ja nopeampina vasteaikoina.

eTisikin palvelun tuottaminen muuttuu jatkossa entistä joustavammaksi, koska palvelu ei ole sidottu tiettyyn paikkaan. Samalla kehitämme myös käyttöoikeusprosessejamme vastaamaan paremmin nykyisiä tarpeita.

Tuotantoympäristön vakioinnista ja uudesta eTiskistä hyötyvät sekä asiakas että KuntaPro.

Muutoksen myöstä asiakkaille tullaan lähettämään uudet sähköpostiosoitteet. Puhelinnumeroihin uudella eTiskillä ei ole vaikutusta.