KuntaPron eTiskin puhelinjärjestelmä on vaihtunut

eTiski vaihtoi 1.6. puhelinjärjestelmänsä palvelemaan paremmin tämän päivän ja tulevaisuuden haasteita.

Muutoksella haetaan parempaa asiakaskokemusta, tiedon sujuvampaa välittämistä sekä nopeamman ratkaisun tuomaa tehokkuutta.

Muutoksen näkyvin vaikutus loppukäyttäjille on äänivalikko, mikä ohjaa puhelut kolmeen ryhmään:

 

1. Henkilöstöhallinnon palvelut palvelee henkilöstöpalveluiden asioissa (esimerkiksi palkkajärjestelmien tai matkalaskujen herättämät kysymykset).

2. Taloushallinnon palvelut palvelee taloushallinnon prosesseihin ja järjestelmiin liittyvissä asioissa  (esimerkiksi ostolaskuihin, myyntireskontraan tai Kuntax-järjestelmään kuuluvat asiat) .

3. Perustietotekniikan palvelut ja muut mahdolliset asiat  palvelee ICT-asioissa (esimerkiksi työasematuki ja tietoliikenneongelmat sekä mobiililaitteiden ongelmat).  Lisäksi jos et ole aivan varma, minkä sektorin asiaa yhteydenottosi koskee, valitaan tämä ryhmä.
Muutoksen jälkeen voimme kehittää henkilöstön osaamista kyseiseltä sektorilta ja näin tuoda parempaa palvelua. Samoin pystymme kohdistamaan vastausresursseja sinne, missä yhteydenottoja on suurempi määrä.

Tämän lisäksi järjestelmä mahdollistaa jonotiedotteet häiriötilanteissa sekä jatkossa myös puhepostimahdollisuuden, jos tarvetta on.

Soittaminen ei aiheuta muita kustannuksia kuin normaalin puhelumaksun ja se sisältyy palveluiden perusmaksuun.